martes, 31 de agosto de 2010

ME VOY DE VIAJE


Huolaps!!! pos si de viatge m'en vai!! com sinó hagues viatjat prou!! vai a reconeixer el territori Australià! el de debò. El que té taurons, cucudrilus, dundees, cangaroos....i desert, platges, boscos gegants, gent!

Marxo demà i el meu ordinador es queda a Melbourne! Així que a partir d'ara o més que mai, la comunicació serà via e-mail.


Només dir que farà caloreta i bon temps! i que ara que vosaltres entreu a la tardor, jo m'en vai cap a l'estiu! jajaja


i que els que torneu de vacances, jo ara m'en hi vai!
Molts petons a tot i en especial a la meva àvia que ja en té 85?! (espero encertar)

2 comentarios:

  1. Buuuuuuuuuuuuuen viaje perraca!!!!! Disfruta muuuucho, que no va a ser dificil!!!!
    Por cierto, no jodas que todavía no se ha acabado el veranito!!!!!! Aaaaaaaah!!!!!!!
    y por tu madre... pedrías buscarnos algun bolito por Melbourne... que estamos que nos salimos...
    http://lectrovision.com/
    hermanota... disfruta mucho de tu viaje aventurero y aunque vayas sin el ordenata mantennos un poco informados, ok?
    Un beso gigantesco de tu hermanota que te quiere muuuuuucho!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Ei que t'has deixat les cows, i les sheet, no?
    Enjoy alot!!
    Kisses

    ResponderEliminar