jueves, 1 de abril de 2010

HAPPY EASTERN TO EVERYBODY!

La despedida va començar ahir!! Fent truites de patates per tothom! OLE OLE I OLE!

La veritat es que em van quedar de luxe!! Fem fer el tipic soparet de flatmates and neighbors! Tothom content i amb la panxa plena i cap a casa...em vai quedar rapidament sola bebent vinet...ui que no em sentin aqui que està prohibit beure en aquesta residencia!! jajjajaa i es que com són aquests Tasmanos... pitjor per ells!



Aquesta es la taula: pa amb tomaquet, truita de patates de la tia Carmen i l'amanida, que aqui no es veu pero al final va venir!!

No poso foto dels convidats perque em va quedar molt malament!

Per cert ara tinc 4 litres de vi per mi sola...i es que el vai comprar per tots i.... no em repeteixo!

Avui, despres de fer campana de una hora al cole, per poder despedir a la Clare, que marxava de Eastern camping, he arribat al cole carregada amb les altres dues truites que vai fer!

Hem fet un dinaret internacional i ens hem posat fins les celles de truita, curry, arros, spring rolls, thai food, saudy arabia rise... i mil coses mes!!

A que no sabeu qui te la nevera plena ara???jejeje i es que a mi em van ensenyar que res es tira!!

Be, aqui foto de grup. Profes i alumnes! Algun extra que s'ha colat tambe.

ESTIC FELIÇ!! FEINA FETA!! MARXARE DE TASMANIA AMB EL CERTIFICAT SOTA EL BRAÇ, PALMADETA A L'ESQUENA I LA PANXA BEN PLENA!!

La clase d'avui consistia en pintar ous de Setmana Santa!! Aqui alguns exemplars... el de la dreta es el meu... Despres em fet uns quants joc del tipus "a veure qui trenca el del contricant primer" o "buscar ous de xoco amagats a les clases" He fet el record... el meu avi estaria orgullos...i es que ell em va entrenar com ningu!


I també carreres de portar ous amb cullera i fer relleus!! Ha sigut molt divertit!

Com nens tots plegats!!


Ara per finalitzar el dia, el Ramon, el meu veí i jo, anem a fer uns psycotrance dancings!!! I com molts ja sabeu...altres no tant...Es una cosa que M'ENCANTA i que penso disfrutar molt!! Joer quin dia mes complet!!


UN CERTIFICAT, UN BON DINAR, REPETICIO PER SOPAR, 4 LITRES DE VI I UNA FESTA PSYCOTRANCE!!

NO PUC DEMANAR MES...BUENO SI!!


QUE ESTIGUESSIU AQUI!!


un peto a tota la meua familia, a tots els meus amics i a la chatarra!!






2 comentarios:

  1. No t'escapes de fer-me una truita quan tornis!!
    vaja pinta!!!
    Happy Eastern time and your next steep. I really think that you are doing the best!!

    Many kisses

    ResponderEliminar
  2. Es verdad!! Vaya tortillaca!!! Y sin quemar!!! Guuuuauuuuuu!!!!!

    ResponderEliminar