viernes, 23 de abril de 2010

LA MEUA VIDA...petit resum

Les pelis que faig ara!! En blanc i negre!!
El taller, carpinteria o set!
Ara des de l'altre banda!

Bé, doncs en resum... Vaig arribar a Melbourne fa 10 dies!! Acasa del Joan, l'Abel i el Marc! Més catalans no he sapigut trobar!! jeeje

L'Abel té un restaurant a Fitzroy street anomenat Tapa y vinos, que funciona bastant bé. El Joan fa temporada amb ell a la cuina i el Marc de vallcarca es somelier a Melbourne.

També hi ha un petit negoci d'importació de vins espanyols pel mitg!

Jo treballo en una carpinteria amb els nois d'aquestes fotos... es ha dir els següents personatges són els meus companys de feina!

També vaig a classe d'anglés (gratis) 2 dies per setmana i estudio pel meu conte amb els llibres que em va donar el Ramon!

Pete, James i Lee

James, Lee i Bobo, el gos del amo!

La Tiffany i el Pete

Pete, Mel i un altre James.

Això va ser ahir a la nit... vam acabar tots pintats com si fossin tatuatges... La Mel que es una artista!


Pete, Sol i cinema

Todos, nada i Sol.

Per cert lo de darrera es el lloc on treballo!! Es un showroom gegant!! Molt wapo!!


Aquesta es la meva cara despres de 4 birres i un peta


I aquesta es la meva cara despres de treballar!


BON SANT JORDI!
UNA ROSA PER ELLES I UN LLIBRE PER ELLS!

1 comentario:

  1. ey!!!!
    pero tu no hauries d'hsber tornat??
    q es aixo de melbourne??
    mlts ptns

    ResponderEliminar