viernes, 14 de mayo de 2010

NETEJA DE TERANYINES

Les reliquies que te Melbourne!! mireu quina fantastica maquina d'editar 8mm!! Technologia punta neng!!
Doncs ja era hora de començar hea escriure de 9!! i es que sino m'ho diuen ni m'en adono de que feia tants dies que no ho feia. I es que vai de cul!!
Resulta que treballo de valent, estudio de bvalent i a sobre estava buscant casa que sembla que no pero es dificil.
Finalment em mudo al barri de gracia-la floresta de Melbourne...que vol dir això? doncs que vai a viure a zona d'artistes i gent jove!! on es fan les festes i on fan hort!
Pagare una misseris al mes, que m'anira molt bé per estalviar i viatjar o pagar a hisenda...que aquest any van forts!! pero bueno jo a principis d'any també hi anava i l'any passat més...

El dibuix de l'esquerra es una nova visió de lka escultura d'aquella exposició que vai anar a veure...que ronda per aqui tb... bones idees aqui!


Aquest el cocktel que vai pendre a un bar de la city que
es veu que es un dels millors de Melbourne!! no m'estranya a 20$ el cocktel...t'en prens 1 i busques algú que et convidi al 2n si pots i vas que te les pires!! tenien poster del CCCB al lavabo...i...


les botelles penjaven del sostre!! molt xulo la veritat!
Idees originals segur... per cert el meu cocktel es deia PHARMACY...jeje
per mes info: http://www.derraum.com.au/
esta interessant feu-li una ullada a la pagina!! te musica i tot!


I aqui la Tiffany, que ja la coneixeu i el seu ex l'Scot!!
Es ex pk desde que li va dir que anava cap Europa la ha deixat!! Pero el tiu es molt enrollat i cuina molt bé!! així que de tant en tant vai a sopar allá!
On estan asseguts es la cafeteria "buffalo" que es de l'Scot, ell viu a dalt.
Fa un café que ti cagues, per cert soc adicte declarada al café, al seu més...pero fins ara em venia de camí cada demati i a partir de demá haure de buscarme un lloc nou o deixar de pendren!


Bé, per acabar nomes dir-vos que aqui comença a fer un fred d'aquestos incomodos i que saber que esteu començant l'estiuet nomes fa que donar-me enveja...pero de la grossa!!
Feu el favor de disfrutar!! molt i molt!! Jo seguiré disfrutant aqui en el fresquet...i nose quan tornaré encara!pero ho faré!
petons d'una aventurera que us estima!




1 comentario: