miércoles, 30 de junio de 2010

EL PERQUE DEL BRILLAR O GRILLAR!

Doncs jo quan era petita a les coses que brillaven les i deia grillaven convençuda de que així es deien! Això va ser una idea genial que va tenir el meu pare al jo neixer...canviar-me algunes paraules!...Bé, el tema aqui es un altre!
El dissabte passat vaig fer una caixa amb tot de peces reciclades de la basura.
Com que tenia molts retalls petits, vai decidir fer una collage i de varies fer-ne una sola peça.
Les vai tallar al meteix grossor. Les vai enganxar amb pega. VAI ESPERAR...I ESPERAR...I ESPERAR... finalment en vai treure un llistó prou gros per recombertir-ho en 4 costats.
Vai fer una juntura de dits que em va costar una bona estona pero la vaifer i quan tot encaixava a la perfecció... Va i li donc amb el martell fluix, fluix, fluix i PA!!! rebenta per un costat i em dic...bueno doncs enganxarem i posarem una pinsa...i PAM!! rebenta per l'altre i pinsa i PAM!!...joer pos no li vai acabar posant pinses casi!! Mira com es va quedar!

Ara, la caixa quedara de puta mare!! ja veureu!
En aquest cas podria dir que jo intentava fer una cosa brillant que al final em va sortir grillant!
TOMA!
Per continuar, aquestes son les olives que varem treure del arbre de la veína.
(Alicieta si em veiessis estaries orgullosa nena!)
Doncs despres de mirarme l'arbre mes de 50 vegades cada dia un dia vai enredar als de la feina i amb dos "sticks" i un llençol li vam picar les olives. Van caure un munt i les vam preparar per ser menjades.
Al principi no semblaven que anessin a ser bones pero ara cada dia olives per esmorzar, dinar i berenar! Estan boníssimes!
I veus, semblaven que grillarien pero al final brillen! ja!
Aixi que n'estem fent més!.
Per continuar la setmana passada m'en vai anar a veure un festival d'animació a la tarda...o això creia! Arribava tard i hi havia molta gent. Em poso ràpid a la cua, pago 12$* per una sessió de curts d'animació de Croacia i Europa.
*(hauria de pagar-ne una mica més però resulta que el carnet de Tasmania de l'escola, que esta caducat, encara em fa servei)
Pujo rapid, la porta de la sala...el noi m'agafa l'entrada rapid, la trenca, entro i m'assec rapid.
Passen 20 minuts i la cosa no comença..25...30 i de repen surt Tim Burton en persona... Jo flipo!! On estic? Total que em quedo i em trago una confencia del Tim Burton sobre les 5 pelicules que l'han inspira a la seva vida. Bastant divertit el tema! pero bastant dur a la vegada, posats que jo estava en aquella hora del dia en que començo a grillar i ja no entenc res en angles!
Pero bueno el tema aqui es que nose com, vai comprar entrades per festival d'animació i vai acabar a Tim Burton on les entrades estaven agotades desde feia més d'un mes i que valien 50$!
I es que ja se sap... el que grilla i no brilla, pasa desapersabut i entra als llocs casi de gratis! I ara estic pensant en tots aquests llocs que me colat en aquesta vida!! No esta mal el repertori!!

Seguidament, les làmpares que ha fet la meva hOUSE mATE TeResa! Que es artista!! Jo em considero l'ajudant parcial i de poca feina ja que vai colaborar d'alguna manera.
Total que les làmpares estan al pati desde fa 1 setmana i mitja. La Teresa va marxar fa una setmana i les làmpares van a piles i la meva pregunta es...???
Quants dies més estaran les làmpares enceses? jajjajaaa
I es que la Teresa a vegades sembla que grilla pero despres fa coses que brillen!
Per acabar aquesta parrafada, el "cabenet" que vai polir la setmana pasada!! Mireu quin acabat més Brillant!! es meu!! jeje i es que a vegades grillar no té lloc ni vot!

Petons a tots!

3 comentarios:

  1. Sooooolainaaaaaaa!!!! Este post verdaderamente me ha emocionado!!! La verdad es que me ha sorprendido muy gratamente que explicaras tu minitrauma infantil abiretamente!!! Jajaja!!! Cada vez que oigo esta anécdota me parto y esta vez no ha sido menos!!! Me has hecho sacar la carcajada del día... y te aseguro que hoy ha sido un dia duricia!!!
    Oye!! Y que suerte lo de Tim Burton!!! Vaya privilegio que tía... si me pongo a pensar... también me descojono con tus coladillas... que no son pocas como tu bien dices... Jajaja!!! Para acabar ¡Queeeee bonita y que grillant la mesa!!! Y que brillant tu idea de las pinzas!!! Jajaja!! Me haces reir hasta estando en la otra punta del mundo!!! ¡MUCHAS GRACIAS BELLA!
    Te quiero muuuucho!!!

    ResponderEliminar
  2. M'ha encatat aquest post!
    And... how can you say "grillar" and "brilar" in English?

    ResponderEliminar
  3. pero si el teu nom ja indica de q ets grillant
    mlts ptns

    ResponderEliminar