jueves, 17 de junio de 2010

LA PREMIER!!

I aquesta que mira?? No se!!








I aquesta que fa?? no se!





Bé doncs avui, despres d'uns dies de patiment....

Començare pel principi! El divendres passat vaig anar al ACMI, que es algo aixi com el Australian centre for the moving image a veure una pel-lícula del street artister BANKSY. Bé el tema es que la peli em va agradar molt i vaig sortir super inspirada en fer street art!!

Així que el dissabte despres de trobarme una mica malament, no molt, vaig embuxacarme el permanent i m'en vai anar al centre a veure la meva amiga
Niamh, d'irlanda.

Juntes vam anar a reciclar pa a una panaderia francesa que a les 7h ho llencen tot i ens vam endur una caixa ben plena cap a un concert que feia un altre noi que treballa a vegades amb mi.


Nomes arribar al concert em vai adonar que tenia un dels ganglis del coll bastant inflamat!! cosa que ens va fer riure a tots! Semblava una bola incrustada!!... bé en el moment va fer riure!






Bueno, vai passarme la nit dibuixant cares als pans
i posant-los arreu del bar com si fossin francesos que gaudien de la jornada!! I dic francesos pk ho eren!! Teniem en Pierre, l'Amelie, el Pour vous... Despres regalant el pa i finalment quan el pa es va acabar... pintant a la gent, braços, mans, cara... jajajaj amb permanent!! O sigui que vai passar de ser Sol a Bonksy!! JAJAJA!!! Va ser molt divertit!

Aqui Obey!! Un altre street artist!
Aixi doncs, oblidant-me del bony, va arribar el diumenge!! i que va passar?? doncs que enlloc d'un bony en tenia tres!! si, si 3!! I no petits, petitots no, no!! Gegants!! Ahhhhh!!

Total!!! que avui he anat al metge i pensant pensant entre els dos em fet la teoria de la intoxicació!! Siiii!!! i es que aquesta fantastica afició que tinc de menjar-me les ungles per algun lloc m'havia de traicionar!

Bé el tema es que de tocar químics a la feina i menjar-me les ungles, sembla que la vai liar parda i em vai auto-intoxicar!
Ara el bonys ja van baixant o si mes no tinc un antibiotic que m'ajudarà a fer-los baixar si no ho fan sols.
Fins aqui! Si voleu veure la pel-lícula i sentir-vos street artist per un dia...aqui us deixo el títol i ja la trobeu per ahí!
"Exit through the gift shop"
Mister brainwash
Ala salut i força al canut! si senyor!

1 comentario:

  1. joer nena, casi cada cap de semana q ens intoxicabem, jejeje qines epoques, estabem sonats ;-P
    i ara va i per la feina tintoxiques de valent, pq despres diguin q trballar es bo. potser ahuria d'anar a ferme analitiques, avans de q comenci a mutar, pasa gent mlt extranya per l'estudi jejejejeje
    mlts ptns i recuperat, q nomes son uns petits "baches"

    ResponderEliminar