martes, 9 de febrero de 2010

THE LAST WEEK

Una de las calles de Hobart, en concreto la de mi colegio.... Ara escriuré en vcatalà que fa dies que no practico!! ala!! Bé, potser no s'aprecia gaire però al fons està el mar i el port de Victoria.
Allà es on compro el peixet fresquet que em sopo tot sovint!
Es ple de barquetes... però ja ho explico un altre dia amb més imatges!

Continuo amb aquesta foto del dia que vaig anar a veure AVATAR, completament fascinant! Sort que els diàlegs no són gaire bons i el meu anglés va fent!! Suficient per veure els effectes del 3D perfectament amb aquestes ulleres.

Aqui una foto robada de classe. El altot del mitg, es el Jason el meu profe. Ell es d'origen canadenc, casa a Tasmania i pare de 2 nenes, tot això només amb 32 anys!! BRAVO!
No som gaires a classe com podeu veure... El meu lloc es el buit davant d'en KK. encara no li he explicat la veritat del seu nom en català!!


Aquesta setmana era el cumple de la Asae, made in japan, 42 crec!! NO HO SEMBLA!
Li vaig cuinar aquest pastís amb pinta de sucarrat, que estava que HO FLIPES DE BÓ!
La foto i el simbol de mans no es d'estranyar en ells... sempre igual!
La Asae va arribar la setmana anterior al cole. Es mare de 2 nens. Estudia anglés pk vol quedar-se a viure a Hobart i estudiar turisme.
L'altre es en Timm, un crack de tailandia que sempre arriba tard pk ha descobert que a Tasmania pot fer festa cada nit cosa que a tailandia no... es feliç com una perdiç però d'anglés no pilla gaire... o potser si però no se l'entén.
Igualment a mio em fa riure molt amb els seves històries no noies i alcohol. Ademés es pica que dona gust quan fem jocs a classe i imita tots els sons de maquinetes tipus GAMEBOY!!

Per acabar... la meva obra d'art al micro-ones... això es el que va sortir quan vai treure els meus cereals de bon matí!! jajajajaja es un SMILE!!










3 comentarios:

  1. joer sole quina embeja hem dones XD
    Tu si que ets una crack!!!
    M'encanta el teu blog XD

    ResponderEliminar
  2. Hermanota... Que chula la foto de Hobart desde el centro de la carretera... parecen unos estudios de cine de Hollywood!!! Me gustaría tener unas gafas como esas que llevas para poder ver tu blog en 3D... jijiji!!! El pastís mitg socarrat es tu especialidad y todos lo sabemos... Siempre tan ricamente sucarradets y deliciosos!!! Para acabar me pregunto... ¿Metes los cerelales en el microondas? En todo caso el resultado es espectacular!!! jejeje!! Muchos besos gigantes guapa!!!

    ResponderEliminar
  3. Tus pasteles son como la paella... el sucarrat es lo mejor!!!! Me chiflannnnnn!!!!

    ResponderEliminar