domingo, 28 de febrero de 2010

THAT'S BULLSHIT

Intentatant arribar al Tottem Pole, fracàs total i decepció!!

Eren les 10.30h del mati quan el Ramón i jo ens vam endinsar al bosc en busca d'una roca ben famosa per mi!! però vam fracasar terriblement al veure que plovia. El pitjor la naturalessa que estava tan humida que ens va dixar xops ens menys que canta un gall!! Mitja hora més tard ja vem girar cua cap al cotxe! quina ràbia em va fer veure sortir el sol un cop ja estavem secs!! argggh!!

Ha quedat pendent pel proper dissabte!! aleshores el Tottem Pole serà nostre!!



El divendres vam anar de compres al Tip Shop!! Fantastic lloc pels que patim de "diogenes"! Alícia, Celia, Tristan... Això es el paradís quan ens anem a morir ja sabem a on!


No apto para "seniles" jajajajaa quien se quema ahora?


L' evolució del peu tonto!! L'ungla del burro va tirant! l'altre dia vai intentar fastidiarme el segon començant per la dreta! però no ho vai aconseguir! he anat amb xancles un parell de dies abans de posarme les bambes de 9! Igualment crec que la Clare al final m'en regalarà unes de bambes, es passa el dia dient que les meves fan molta podor!jejeje
I te rao!

Aquest homenet d'aqui abaix es el "panjabi" que m'està amargant el curs desde fa dues semanes! Es un repelent que va de listillo! Al principi em va fer enfadar una mica.. ningú li deia que callés i un dia no vai poder més i li vai dir jo! Ara tenim molt bona relació, diu que es vol casar i que vol que l'ajudi a trobar dòna. El que ell no sap es que no trobarà dòna mai a aquest pas!! Es insoportable!


Això es l'interior del bus!! M'he perdut 2 cops aquesta setmana!! un dia vai acabar a Lindisfarne, cap al nord d'on visc jo, completament de nit!! Sort que la Clare em va venir a rescatar!

La segona va ser el divendres passat per la tarda, after class, vai acabar a 15km de casa! El conductor quan va veure que estava tan perduda em va enxufar en un altre bus i aquest bon home em va dur fins a la porta de casa amb el bus tot per mi!! millor que una Limusine! Aqui realment viuen molt relaxats! Va ser divertida l'experiencia... baratet, creatiu i molt graciosa
Ademes aqui als "autobusseros" no se'ls enten gens! L'Helena i la Clare encara riuen de mi!!

2 comentarios:

  1. Guapa!
    buf feia un munt que xafardejava el teu bloc i avui q se'm passa pel cap de fer-ho, va i que m'hi trobo??? una foto d'un peu!!!! eeeeeeeecs kin askito!!!!! (no xq sigui teu sino xq ja saps kin amor els hi tinc als peus en general, jejejeje... )
    així q tornes a casa en busilina, no? jejejeje Dona-li les gràcies d part meva a la Clare x rescatar-te, mira q si et perds del tot i no tornes mai, q? q fariem sense la solete??
    Bueno preciosa, com sempre et dic, m'encanta llegir les teves aventurilles i no et preocupis xl totem akest, al final segur q el trobes
    Mil milions d petons
    x cert: aq dilluns ha nevat la òstia a tot catalunya mira internete i busca fotos q fliparàs, el xona i jo ens vem kdar penjats com un fuet a la cerdanya jajajaja xò ahir ja vem poder tornar al home sweet home

    ResponderEliminar
  2. Soleteeeeeee!!!!
    El tiempo esta loco loco loco.

    M'encanten les teves aventures!!

    No vull pensar que seria de mi, si tu et perds. Jo que pensava que tu eres una especie de GPS que sap anar a tot arreu XD

    ResponderEliminar